Oszuści w akcji – kolejny ciekawy mejl.

przez | 11 stycznia 2014

Pisownia orginalna.

Drogi Partnerze,
Tytul:Asystent Regionalnego Menedzera ds. gotowki.
Typ stanowiska:Domowe, Na pelen etat, bez wymaganych przeprowadzek. Twoje wynagrodzenie bedzie zaczynac sie od 3000 euro razem z premiami zaleznymi od rodzaju wybranego planu pracowniczego. Wynagrodzenie bedzie wyplacana w ramach naszego zwyklego procesu wyplat. Bedziesz jednak otrzymywac rowniez inne platnosci. Oprocz wynagrodzenia zasadniczego, mozesz rowniez kwalifikowac sie do wyplaty roznych wynagrodzenia za realizowanie rzetelnej pracy i pracowitosc, zatem zwiekszenie twojego calkowitego dochodu zdecydowanie zalezy od twojej przedsiebiorczosci i skutecznosci.
Godziny: Od pon. do ptk, 09:00- 16:00, 1 godzina przerwy;
Wymagania: – Oczekiwane doswiadczenie w pracy z gotowka (np. bankowosc, handel detaliczny, kasa fiskalna, windykacja itp.) – Inicjatywa, gotowosc do uczenia sie – Dokladne i wydajne wprowadzanie danych; – Znakomita znajomosc komputera i MS Office; Silne zdolnosci organizacyjne i zwracanie uwagi na szczegoly; Obowiazki: – Monitorowanie sald bankowych i koordynowanie codziennych przelewow gotowki – Sporzadzanie raportow ksiegowych i zarzadczych – Wspieranie naszych klientow w lepszym zrozumieniu naszych produktow Pomoc w biezacych usprawnieniach procesow Zadania: – kompilowanie planow platnosci za czesci dla dostawcow, z uwzglednieniem wnioskow dostawcow – terminowe uzgadnianie harmonogramu z biurem i kierownikami dzialow – monitorowanie transakcji miedzy klientami i dostawcami firmy – sporzadzanie raportow o kluczowych transakcjach firmy i wspomaganie menedzera w przygotowywaniu prezentacji – wspolpraca z kierownikami biur w przygotowaniu grafiku platnosci za transakcje – wykonywanie analizy porownawczej danych harmonogramow – sugerowanie mozliwych metod optymalizacji monitoringu transakcji.

Aby odniesc sukces na tym stanowisku, potrzebujesz: – doswiadczenie w kontaktach z klientami i dostawcami jest zaleta – silne zdolnosci interpersonalne, kompetencja w nawiazywaniu partnerskich kontaktow i skuteczna wspolpraca z osobami na roznych poziomach i z roznych wydzialow – wyznaczanie i osiaganie celow – wspomagajace menedzera w przygotowywaniu raportow dla sklepu i dostawcow firmy – myslenie kreatywne – skuteczne podejscie do osiagania celow – cierpliwosc i zdolnosc do samodzielnej pracy. To niesamowita mozliwosc do otrzymania stalego zatrudnienia po trzytygodniowym platnym okresie probnym, jezeli bedziesz w stanie dowiesc swoich zdolnosci i zaangazowania w prace.

Jesli jestes zainteresowany ta mozliwoscia zatrudnienia i chcesz zglosic sie na 4-tygodniowy okres probny, odpowiedz na te wiadomosc -ax.department.europe@gmx.com . Pamietaj, ze musisz miec mozliwosc rozpoczecia pracy w ciagu dwoch tygodni od dzis.

Z pozdrowieniami, David Joseph Dzial Kadr ax.department.europe@gmx.com

Vacancy ID: 199224 Date: 08.01.2014

0 myśli nt. „Oszuści w akcji – kolejny ciekawy mejl.