Polka – strażniczka domowego budżetu – nowy raport platformy MAM

Lepiej zarządzają, planują, rozsądnie wydają, biegle orientują się w cenach produktów i usług, pamiętają o opłatach.
O kim mowa – o kobietach czy mężczyznach?
Jak obie płci widzą siebie w labiryncie domowych wydatków, rachunków za media, paragonów i planów finansowych na kolejne miesiące?
Jak są postrzegane przez swoich partnerów, współmałżonków, przedstawicieli płci przeciwnej?
Czy w Polsce trwa finansowa wojna płci i kto w niej zwycięża, stając się „strażnikiem domowego budżetu”?
Na wszystkie pytania odpowiada najnowszy raport platformy do opłacania i obniżania rachunków za media – MAM, która bada i analizuje zachowania konsumentów by móc oferować rozwiązania dostosowane do ich potrzeb. Daje również pełny obraz postrzegania przez obie płci ich zaangażowania w planowanie oraz zarządzanie finansami i domowym budżetem.
Wyniki raportu znajdą Państwo w załączonym materiale, infografikach oraz w pełnej treści raportu znajdującego się pod poniższym linkiem: