Polka – strażniczka domowego budżetu – nowy raport platformy MAM

logo-RWP

Lepiej zarządzają, planują, rozsądnie wydają, biegle orientują się w cenach produktów i usług, pamiętają o opłatach.

O kim mowa – o kobietach czy mężczyznach?

Jak obie płci widzą siebie w labiryncie domowych wydatków, rachunków za media, paragonów i planów finansowych na kolejne miesiące?

Jak są postrzegane przez swoich partnerów, współmałżonków, przedstawicieli płci przeciwnej?

Czy w Polsce trwa finansowa wojna płci i kto w niej zwycięża, stając się „strażnikiem domowego budżetu”?

Na wszystkie pytania odpowiada najnowszy raport platformy do opłacania i obniżania rachunków za media – MAM, która bada i analizuje zachowania konsumentów by móc oferować rozwiązania dostosowane do ich potrzeb. Daje również pełny obraz postrzegania przez obie płci ich zaangażowania w planowanie oraz zarządzanie finansami i domowym budżetem.

Wyniki raportu znajdą Państwo w załączonym materiale, infografikach oraz w pełnej treści raportu znajdującego się pod poniższym linkiem:

http://bit.ly/2FnTiNU