„Gazeta Polska” w nowej odsłonie już w kioskach

przez | 1 marca 2017

https://pl.scribd.com/document/340639360/Ulotka-GP

 

Zachęcamy Państwa w miarę możliwości o śledzenie nowego konta na Twitterze Gazety Polskiej www.twitter.com/GPtygodnik oraz używanie hashtagów #GazetaPolska #NowaGazetaPolska #BezResortowychDzieci #TygodnikLepszegoSortu

Prosimy też o retweetowanie i udostępnianie wiadomości udostępnianych w mediach społecznościowych z poniższych kont.

Profile:

www.facebook.com/GazetaPolskaPL

www.twitter.com/GPtygodnik

 

Nowy, magazynowy format „Gazety Polskiej” od 1 marca br. trafia do sprzedaży. Nowi publicyści, nowe sekcje, lepszy papier, więcej stron i nowe logo. Profil tygodnika nie zmienia się. Wydawca „Gazety Polskiej” zapowiada rozwój treści konserwatywno – prawicowych. Wejściu nowego formatu towarzyszy kampania outdoor i telewizyjna odwołująca się do  wypowiedzi znanych osób i z udziałem postaci reprezentujących  szeroki przekrój społeczeństwa.  

Celem zmiany formatu „Gazety Polskiej” na magazynowy jest zarówno lepsza ekspozycja i dostęp w sieci sprzedaży jak i wygodniejszy format dla Czytelników. „Zmieniamy się dla naszych Czytelników i Partnerów oraz dla wszystkich tych, którym są bliskie wartości prawicowo-konserwatywne i patriotyczne”. – informuje Tomasz Sakiewicz redaktor naczelny Gazety Polskiej.

Dzięki nowemu formatowi uzyskano również więcej przestrzeni dla nowych autorów. „Gazeta Polska” zaprosiła do współpracy prof. Andrzeja Zybertowicza, Dawida Wildsteina, znanego blogera Piotra Wielguckiego „Matka Kurka”.

Dołączą oni do m.in. Tomasza Sakiewicza, Doroty, Kani, Piotra Lisiewicza, Ryszarda Czarneckiego, Jacka Liziniewicza, Wojciecha Muchy, Joanny Lichockiej, Marcina Wolskiego, Jana Pospieszalskiego, Roberta Kilena, Roberta Tekieli, Tomasza Łysiaka. Unikalny w polskiej prasie „małżeński felieton” będzie mieć Katarzyna Gójska-Hejke i Michał Rachoń.

Redakcja  zaprasza do współpracy młodych dziennikarzy, którym są bliskie wartości prawicowe i patriotyczne, którzy interesują się historią, środowiskiem, rozumieją politykę i zmiany technologiczne, śledzą trendy i dla których najważniejsza wartością jest nasz Kraj” – mówi  Tomasz Sakiewicz.    

W nowym formacie przewidziano nowe sekcje: W Internetach, Fake News, Światowa Prasa o Polsce, Polonia, Kresy, Kluby Gazety Polskiej, Poza Czasem, Kryminalni, Kulinaria, Medycyna, Rosja na Wesoło, Technika.

Autorem nowego logo i makiety „Gazety Polskiej” jest Mariusz Troliński (twórca starego logo), okładkę „gościnnie” narysował Jacek Przybylski – artysta rysownik komiksów historycznych.

Wejściu nowego formatu na rynek towarzyszy kampania promocyjna, której pierwszy etap  zaczął się 24 lutego br. na billboardach w miastach powiatowych, nośnikach LED i monitorach w środkach komunikacji miejskiej w wybranych miastach w Polsce (Warszawa, Trójmiasto, Poznań, Szczecin).

Za kreację odpowiada zespół redakcyjny „Gazety Polskiej” wspólnie z agencją reklamy. Hasła kampanii „Tygodnik. Bić K.. i Złodziei”, „Tygodnik. Lepszego Sortu” „Tygodnik. Bez Resortowych Dzieci”, „Tygodnik. Cześć i Chwała Bohaterom” odwołują się do  wypowiedzi znanych osób i kodów językowych.

Wsparciem dla reklamy outdoor jest kampania telewizyjna (start 28 lutego br. w Telewizji Republika i Telewizji Polskiej). Autorem scenariusza i reżyserem spotu jest Weronika Wojnach – absolwentka łódzkiej szkoły filmowej, operator obrazu, reżyser i realizator wizji. Wojnach do współpracy zaprosiła jednego z najzdolniejszych operatorów średniego pokolenia  Pawła Flisa. Zdjęcia były realizowane na warszawskim Powiślu. Wizualna koncepcja reklamy oparta jest na zdjęciach slow motion i  wykorzystaniu kamery Phantom.

„Założeniem spotu telewizyjnego było wykorzystanie i odwołanie się do haseł promujących “Gazetę Polską” w reklamie outdorowej.  Miałam za zadanie stworzenie spotu, gdzie wszystkie hasła miałyby szansę zaistnieć. Finalnie powstały dwie wersje spotu – łagodniejsza  i bardziej kontrowersyjna. Szczególnie ważny i długotrwały był casting, ponieważ w założeniach scenariusza postacie występujące miały reprezentować szeroki przekrój społeczeństwa” – informuje Weronika Wojnach.

 

Zapraszamy do obejrzenia oficjalnego spotu:

https://www.youtube.com/watch?v=K20h8rxMfog

 

_________________________________________________________________________

Gazeta Polska – ogólnopolski tygodnik o tematyce społeczno-polityczno-historycznej o profilu prawicowo-konserwatywnym wydawany przez Niezależne Wydawnictwo Polskie. Tygodnik założony w 1993 roku. Nawiązuje tytułem oraz profilem do ukazującej się 190 lat temu „Gazety Polskiej”.  Redaktorem naczelnym od 2005 roku jest Tomasz Sakiewicz. Gazeta posiada w swoim zasobie internetową telewizję o nazwie vod.gazetapolska.pl i jest dostępna na portalu www.gazetapolska.pl . Kluczowi dziennikarze i publicyści: Tomasz Sakiewicz, Katarzyna Gójska – Hejke, Dorota Kania, Piotr Lisiewicz, Wojciech Mucha. Od 1 marca 2017 roku Gazeta Polska wychodzi w nowym, magazynowym formacie i z nowym logo.