Moja Rabka

UDOSTĘPNIJ raport o katastrofie smoleńskiej! Niech świat dowie się prawdy o 10 IV 2010 r.!

UDOSTĘPNIJ raport o katastrofie smoleńskiej! Niech świat dowie się prawdy o 10 IV 2010 r.!
Szanowni Państwo,
podkomisja smoleńska pod przewodnictwem Antoniego Macierewicza zaprezentowała raport techniczny, odkłamujący nieprawdziwe tezy raportów MAK i komisji Millera. Teraz trzeba, by o prawdziwych przyczynach katastrofy smoleńskiej dowiedziała się również opinia światowa! Zachęcamy do udostępniania w mediach społecznościowych i rozsyłania treści raportu technicznego podkomisji smoleńskiej. Niech prawda o tragedii z 10 IV 2010 r. dotrze do wszystkich! 

Źródło: http://niezalezna.pl/222637-udostepnij-raport-o-katastrofie-smolenskiej-niech-swiat-dowie-sie-prawdy-o-10-iv-2010-r-nasza-akcja

Niedawno podkomisja smoleńska pod przewodnictwem Antoniego Macierewicza zaprezentowała raport techniczny, odkłamujący nieprawdziwe tezy raportów MAK i komisji Millera. Teraz trzeba, by o prawdziwych przyczynach katastrofy smoleńskiej dowiedziała się również opinia światowa! Zachęcamy do udostępniania w mediach społecznościowych i rozsyłania treści raportu technicznego podkomisji smoleńskiej. Niech prawda o tragedii z 10 IV 2010 r. dotrze do wszystkich!

W środę, 11 kwietnia, podkomisja ds. ponownego zbadania wypadku lotniczego pod Smoleńskiem 10 kwietnia 2010 r. zaprezentowała raport techniczny dotyczący przyczyn tej tragicznej katastrofy, w której śmierć poniosło 96 osób, w tym prezydent RP, prof. Lech Kaczyński wraz z małżonką, przedstawiciele najwyższych władz państwowych, kościelnych i wojskowych.

Dokument zawiera opis wnikliwych badań specjalistów, które wskazują wyraźnie na to, że do rozpadu rządowego Tu-154M doszło na skutek dwóch eksplozji.

– Na tragedię złożyło się wiele świadomych działań. Awaria i eksplozja doprowadziły do śmierci pasażerów Tupolewa. Komisja przeprowadziła setki badań – najważniejszą jest rekonstrukcja Tu-154M, badanie lewych drzwi pasażerskich, badania w tunelu aerodynamicznym czy wodnym. Eksperymenty pirotechniczne. Analizy z zakresu fizyki i aerodynamiki. W wyniku badań naukowych dowiedliśmy, że w Tu-154M doszło do eksplozji. Wobec oddania śledztwa Rosjanom, podkomisja musiała sięgnąć po naukowe metody działania. Podkomisja odtworzyła mapę, układ ciał oraz szczątków samolotu. Użyliśmy bliźniaczego samolotu Tu-154M, przesłuchaliśmy wielu świadków, których dotąd nie przesłuchano

– można usłyszeć w filmie podsumowującym najważniejsze efekty prac podkomisji smoleńskiej.

Przedstawiony raport obala wiele forsowanych przez lata, nieprawdziwych tez z raportów rosyjskiej komisji badania katastrof lotniczych oraz tzw. komisji Millera. O obu tych raportach w taki sposób wypowiadał się międzynarodowy ekspert ds. katastrof lotniczych, Frank Taylor:

– Nie zabrało mi zbyt wiele czasu stwierdzenie, że w raportach MAK i komisji Millera były ogromne luki.

Niedawno na naszych łamach publikowaliśmy pełną treść raportu technicznego podkomisji smoleńskiej w języku polskim, ale szczególnie ważne jest, by o prawdzie o katastrofie smoleńskiej dowiedziała się opinia międzynarodowa.

Dlatego zachęcamy naszych Czytelników, by udostępniali w mediach społecznościowych anglojęzyczną wersję raportu podkomisji pod przewodnictwem Antoniego Macierewicza. Poniżej zamieszczamy tekst wraz z linkami do raportu oraz jego podsumowania w języku angielskim, który mogą Państwo rozpowszechniać w social media.

New facts regarding the crash of the TU-154M No. 101.

The Polish Air Force aircraft TU-154M with the President of Poland Lech Kaczyński was destroyed in the air as a result of several explosions. 

See the newest official report!
http://niezalezna.pl/data/TECHNICAL_REPORT.pdf

Here is the summary of the report:
http://niezalezna.pl/data/EXECUTIVE_SUMMARY_OF_THE_TECHNICAL_REPORT.pdf

Udostępnij

O autorze