UDOSTĘPNIJ raport o katastrofie smoleńskiej! Niech świat dowie się prawdy o 10 IV 2010 r.!

Flag of Poland against white background. Close up.

Flag of Poland against white background. Close up.

Szanowni Państwo,
podkomisja smoleńska pod przewodnictwem Antoniego Macierewicza zaprezentowała raport techniczny, odkłamujący nieprawdziwe tezy raportów MAK i komisji Millera. Teraz trzeba, by o prawdziwych przyczynach katastrofy smoleńskiej dowiedziała się również opinia światowa! Zachęcamy do udostępniania w mediach społecznościowych i rozsyłania treści raportu technicznego podkomisji smoleńskiej. Niech prawda o tragedii z 10 IV 2010 r. dotrze do wszystkich! 

Źródło: http://niezalezna.pl/222637-udostepnij-raport-o-katastrofie-smolenskiej-niech-swiat-dowie-sie-prawdy-o-10-iv-2010-r-nasza-akcja

Niedawno podkomisja smoleńska pod przewodnictwem Antoniego Macierewicza zaprezentowała raport techniczny, odkłamujący nieprawdziwe tezy raportów MAK i komisji Millera. Teraz trzeba, by o prawdziwych przyczynach katastrofy smoleńskiej dowiedziała się również opinia światowa! Zachęcamy do udostępniania w mediach społecznościowych i rozsyłania treści raportu technicznego podkomisji smoleńskiej. Niech prawda o tragedii z 10 IV 2010 r. dotrze do wszystkich!

W środę, 11 kwietnia, podkomisja ds. ponownego zbadania wypadku lotniczego pod Smoleńskiem 10 kwietnia 2010 r. zaprezentowała raport techniczny dotyczący przyczyn tej tragicznej katastrofy, w której śmierć poniosło 96 osób, w tym prezydent RP, prof. Lech Kaczyński wraz z małżonką, przedstawiciele najwyższych władz państwowych, kościelnych i wojskowych.

Dokument zawiera opis wnikliwych badań specjalistów, które wskazują wyraźnie na to, że do rozpadu rządowego Tu-154M doszło na skutek dwóch eksplozji.

– Na tragedię złożyło się wiele świadomych działań. Awaria i eksplozja doprowadziły do śmierci pasażerów Tupolewa. Komisja przeprowadziła setki badań – najważniejszą jest rekonstrukcja Tu-154M, badanie lewych drzwi pasażerskich, badania w tunelu aerodynamicznym czy wodnym. Eksperymenty pirotechniczne. Analizy z zakresu fizyki i aerodynamiki. W wyniku badań naukowych dowiedliśmy, że w Tu-154M doszło do eksplozji. Wobec oddania śledztwa Rosjanom, podkomisja musiała sięgnąć po naukowe metody działania. Podkomisja odtworzyła mapę, układ ciał oraz szczątków samolotu. Użyliśmy bliźniaczego samolotu Tu-154M, przesłuchaliśmy wielu świadków, których dotąd nie przesłuchano

– można usłyszeć w filmie podsumowującym najważniejsze efekty prac podkomisji smoleńskiej.

Przedstawiony raport obala wiele forsowanych przez lata, nieprawdziwych tez z raportów rosyjskiej komisji badania katastrof lotniczych oraz tzw. komisji Millera. O obu tych raportach w taki sposób wypowiadał się międzynarodowy ekspert ds. katastrof lotniczych, Frank Taylor:

– Nie zabrało mi zbyt wiele czasu stwierdzenie, że w raportach MAK i komisji Millera były ogromne luki.

Niedawno na naszych łamach publikowaliśmy pełną treść raportu technicznego podkomisji smoleńskiej w języku polskim, ale szczególnie ważne jest, by o prawdzie o katastrofie smoleńskiej dowiedziała się opinia międzynarodowa.

Dlatego zachęcamy naszych Czytelników, by udostępniali w mediach społecznościowych anglojęzyczną wersję raportu podkomisji pod przewodnictwem Antoniego Macierewicza. Poniżej zamieszczamy tekst wraz z linkami do raportu oraz jego podsumowania w języku angielskim, który mogą Państwo rozpowszechniać w social media.

New facts regarding the crash of the TU-154M No. 101.

The Polish Air Force aircraft TU-154M with the President of Poland Lech Kaczyński was destroyed in the air as a result of several explosions. 

See the newest official report!
http://niezalezna.pl/data/TECHNICAL_REPORT.pdf

Here is the summary of the report:
http://niezalezna.pl/data/EXECUTIVE_SUMMARY_OF_THE_TECHNICAL_REPORT.pdf