Burmistrz Rabki-Zdroju ogłosił nabór na stanowisko Sekretarza Urzędu Miejskiego w Rabce-Zdroju.
Po rozstaniu , które nastąpiło nagle- obecny nabór może skusić wiele osób. Ile ich będzie czas pokaże ?
Co jest wymagane ? M.in. polskie obywatelstwo, wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze lub administracyjne), co najmniej czteroletni staż pracy urzędniczej, w tym dwuletni na stanowisku kierowniczym. Kandydaci muszą spełniać określone wymogi formalne, m.in. znajomość przepisów prawa i umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi. Zakres obowiązków obejmuje m.in. nadzór nad funkcjonowaniem urzędu i wdrażanie regulaminów. Nabór obejmuje składanie dokumentów do 21 października 2024 roku i wieloetapową procedurę selekcji. Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w formie pisemnej w siedzibie Urzędu.
Czas na zgłoszenia upływa 21.10.2024 – czasu coraz mniej. Rekrutacja trwa zobacz więcej tutaj